Zasady wynajmu


Najważniejsze zasady wynajmu.

Wymagane dokumenty

Osoba prywatna:

  • dowód osobisty lub paszport
  • telefon i e-mail

Firma (B2B):

  • NIP, nazwa i adres firmy
  • dokument tożsamości osoby odbierającej
  • pełnomocnictwo/umocowanie do podpisu (jeśli odbiera nie-właściciel)

Dodatkowo w wyjątkowych sytuacjach (np. przy wyższym ryzyku lub niepełnych danych w dowodzie):

  • drugi dokument potwierdzający adres (np. rachunek za media) – do wglądu

Skrót regulaminu

Poniższe zasady są skrótem z regulaminu, pełną treść regulaminu znajdziesz tutaj.

Proces wypożyczenia

  1. Rezerwacja
  2. Odbiór sprzętu – krótkie szkolenie BHP i podpisanie protokołu
  3. Zwrot sprzętu – podpisanie protokołu rozliczenia

Czas wynajmu

  • Doba: 24 godziny od wydania.
  • Wynajem dzienny: odbiór rano (7:00–9:00), zwrot wieczorem (17:00–19:00).

Spóźnienia

  • Do 2 godzin – doliczamy 25% ceny dobowej.
  • Powyżej 2 godzin – liczymy kolejną rozpoczętą dobę.
  • Po upływie okresu bez naszej zgody – naliczamy 150% stawki dobowej.

Kaucja i płatności

  • Kaucja zgodnie z cennikiem, zwrot maks. w 7 dni roboczych.
  • Potrącenia m.in. za spóźnienia, brak akcesoriów, uszkodzenia, trudne czyszczenie, zerwane plomby, złe paliwo lub głęboko rozładowany ładowanie.

Sprzęt i materiały

  • Sprzęt jest sprawny, przekazujemy instrukcję BHP i kartę produktu.
  • W cenie materiały na jedno standardowe użycie.
  • Dodatkowe materiały zaplombowane – zerwanie oznacza opłatę.

Paliwo i akumulatory

  • Paliwo i oleje tylko od nas; własne tylko za zgodą.
  • Akumulatory prosimy zwracać naładowane; nie wolno ich głęboko rozładowywać poniżej zaleceń producenta.

Bezpieczeństwo

  • Sprzęt wydajemy osobom pełnoletnim, trzeźwym i w dobrym stanie psychicznym i fizycznym.
  • Zalecamy korzystanie ze środków ochrony osobistej (okulary, rękawice, nauszniki)..

Awarie i szkody

  • W razie problemów przerwij pracę i zadzwoń do nas.
  • Naprawy na własną rękę są zabronione.
  • Szkody z winy najemcy: koszt naprawy lub pełna wartość sprzętu.
  • Kradzież/utrata: zgłoszenie na policję i pokrycie wartości.

Odstąpienie i reklamacje

  • Umowy na odległość: 14 dni na rezygnację.
  • Jeśli usługa rozpoczęta – rozliczenie proporcjonalne.
  • Po pełnym wykonaniu usługi brak prawa odstąpienia.

Dokumenty

  • Kopie na e-mail lub w panelu (PDF), na życzenie papier.
  • Podpis na tablecie = podpis własnoręczny.